Spodziewamy się, że kwestie poruszone podczas dzisiejszej rozmowy dotknęły wielu z Was. Ewentualnie dotkną w niedalekiej przyszłości, zaraz po rozpoczęciu pierwszej pracy. O czym mowa? Chodzi o umiejętność opisania tego, czym na co dzień zajmujemy się w pracy. Tak moi drodzy, sprawa pozornie łatwa, ale jest jeden haczyk. Odbiorcą naszej wypowiedzi ma być osoba nietechniczna. Teraz wydaje się nieco trudniej? Przyjrzyjmy się jak sobie można poradzić z tym problemem.
🎧 Słuchaj na: Apple Podcasts | Spotify | Google Podcasts | Overcast | YouTube | Anchor
☝️ W tym odcinku dowiesz się następujące rzeczy
- Komu przyjdzie nam tłumaczyć to co robimy w pracy?
- Dlaczego rozmowa z osobą nietechniczną może być trudna?
- Jak wytłumaczyć bliskim pracę sieciowca?
- Co może się stać, gdy źle wytłumaczymy nasze obowiązki lub umiejętności?
- Czy w pracy również możemy trafić na osoby nietechniczne?
- Po co nam umiejętność tłumaczenia zagadnień technicznych osobom nietechnicznym?
- Jaki ma to związek z umiejętnością pisania krótkich emaili?
- Czym charakteryzuje się dobry feedback?
📝 Zasoby wymienione w odcinku
- Poradnik „22 Rzeczy, Które Pomogą Ci Odnieść Sukces W Pracy Sieciowca” – LINK
- VLOG NetLife – „Czym się zajmuje sieciowiec?” – LINK
- Ekspert (krótki skecz komediowy) – LINK
- Artykuł „4 Rules of Feedback That You Probably Don’t Follow – LINK
- MNAS 011: Język angielski w pracy – konieczność czy tylko pożyteczny dodatek? – LINK
🎧 Subskrybuj i wspieraj podcast
- zasubskrybuj w Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Anchor, przez RSS, lub Twoją ulubioną aplikację do podcastów na smartphonie (wyszukaj frazę „Między Nami a Sieciami”)
- zostaw szczerą recenzję naszego podcastu w iTunes. Dzięki Twojej opinii możemy dotrzeć do nowych słuchaczy!
- polub fanpage Na Styku Sieci na Facebooku
👋 Pozostańmy w kontakcie
- jeśli masz jakieś pytania to pisz śmiało na damian@nastykusieci.pl lub lukasz@nastykusieci.pl