Więcej

    MNAS 004: Nieautoryzowane zmiany w sieci – gdzie jest granica między swobodą a głupotą?

    Zapraszamy do odcinka numer 4, w którym poruszymy zagadnienie nieautoryzowanej zmiany w sieci. Jesteśmy przekonani, że temat ten dotyczy praktycznie każdej sieci na świecie, różne mogą być natomiast konsekwencje takiego działania. Dzielimy się z Tobą ponadto historiami nieudanych change’y.

    🎧 Słuchaj na: Apple Podcasts | Spotify | Google Podcasts | Overcast | YouTube | Anchor

    ☝️ W tym odcinku dowiesz się następujące rzeczy

    • Co skłania pracownika do wykonania nieautoryzowanej zmiany?
    • Zabraniać i surowo karać czy edukować i zachęcać do myślenia aby pracownik sam podjął logiczny wybór?
    • Gdzie jest tytułowa granica między swobodą a głupotą?
    • Jakie mogą być konsekwencje nieautoryzowanej zmiany?
    • Jakie znamy historie nieudanych change’y?
    • Po co nam change freezy?
    • Jaka jest rola procesu w walce z nieautoryzowanymi zmianami?
    • Jakich wskazówek byśmy udzielili w kontekście nieaturyzowanych zmian?

    🎁 Niespodzianka

    W tym odcinku chcielibyśmy się z Tobą podzielić naszym szablonem Change Implementation Planu.

    Jest to prosty plik Excel, który możesz z powodzeniem wykorzystywać do planowania Twoich własnych change’y i komunikowania ich w efektywny i profesjonalny sposób.

    📝 Zasoby wymienione w odcinku

    • 22:34 – artykuł „Czym się różni symulacja od emulacji?” – LINK
    • 24:52 – historia „All Systems Down” – LINK
    • 25:08 – warstories – LINK

    🎧 Subskrybuj i wspieraj podcast

    • zasubskrybuj w Apple Podcasts, Google PodcastsSpotify, Anchor, przez RSS, lub Twoją ulubioną aplikację do podcastów na smartphonie (wyszukaj frazę „Między Nami a Sieciami”)
    • zostaw szczerą recenzję naszego podcastu w iTunes. Dzięki Twojej opinii możemy dotrzeć do nowych słuchaczy!
    • polub fanpage Na Styku Sieci na Facebooku

    👋 Pozostańmy w kontakcie

    🗳 Jak przydatna była ta publikacja?

    Średnia ocena 0 / 5. Ilość głosów: 0

    Brak ocen. Bądź pierwszy!

    Dziękujemy za ocenę! Zapraszamy Cię do obserwowania NSS w mediach społecznościowych!

    Przykro nam, że ta publikacja okazała się być dla Ciebie nieprzydatna!

    Uwaga: Twój głos będzie liczony tylko jeśli udzielisz feedbacku używając formularza poniżej.

    Jak możemy poprawić tę publikację?

    Damian Michalak
    Network Consultant, Twórca Na Styku Sieci

    1 KOMENTARZ

    guest
    1 Komentarz
    Sortuj wg najstarszych
    Sortuj wg najnowszych Sortuj wg najlepszych
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Piotr Bujewski

    Kwestia ubezpieczeń w IT to temat złożony. Z tego co osobiście się orientowałem, polskie ubezpieczalnie nie oferują ubezpieczeń stricto od niepowodzeń w serwisie/obsłudze IT, a jeśli coś da się podobnego wynegocjować to raczej nie na kwoty szkód które faktycznie mogą zostać poczynione. Swego czasu interesowałem się tą tematyką i na zapytania które rozesłałem otrzymałem odpowiedzi negatywne.
    B2b to umowa negocjowalna i prawie każdy aspekt należy ze zleceniodawcą ustalić. Kwestię odpowedzialności przede wszystkim. Dobrze spisana umowa b2b wcale nie musi generować dla usługodawcy nadmiarowego ryzyka.

    Przygotowujesz się do certyfikacji CCNA?

    Zapisz się na nasz NSSletter, a co tydzień we wtorek rano otrzymasz porcję sieciowej wiedzy oraz porady dotyczące certyfikacji.

    Uzupełniając powyższe pole wyrażasz zgodę na otrzymywanie od GetGoodNet Damian Michalak z siedzibą we Wrocławiu newslettera zawierającego treści edukacyjne. Zgodę możesz wycofać w każdym czasie.

    NSS na Social Media

    1,611FaniLubię
    72ObserwującyObserwuj
    133ObserwującyObserwuj
    1,220SubskrybującySubskrybuj

    Najnowsze artykuły

    spot_img

    Może Cię też zainteresować...

    1
    0
    Co sądzisz na temat tej publikacji? Zostaw proszę komentarzx
    ()
    x